vrijdag 13 juli 2007

Het stokje...

Bedankt, Uli! ;^))

Die Regeln:

Jeder Spieler, jede Spielerin beschreibt acht Dinge von sich.
Wer das Stöckchen zugeworfen kriegt, schreibt das alles in seinen Blog rein, mitsamt den Regeln.
Nun überlegt man sich, an welche acht Personen resp. Blogs man das Stöckchen weiter reicht.
Schlussendlich schreibt man bei den Betreffenden einen entsprechenden Beitrag/Kommentar in den Blog.

En nu ik:
- drink het liefst Westmalle Tripel en Pinkus Hefe Weizen
- verlies mijn bril in de duinen
- kom altijd tijd te kort
- lees te weinig en internet te veel
- ben bevriend met een leuke beer
- kan niet zonder mijn scootertje
- loop altijd achter met mijn administratie
- kan me veel te druk maken over knullige wissewasjes

Het stokje van Jenny.

Ik geef mijn stokje door aan: Max

6 opmerkingen:

uli b zei

...hey klasse, sogar verlinkt :-) ...mas

...fijne avond nog

uli b zei

re - @linus g. - http://farm2.static.flickr.com/1377/816354905_f0a3911af9.jpg

uli b zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
marcelvangunst zei

@uli: gave foto!!!

Anoniem zei

Is Max ook blij?? :-)

marcelvangunst zei

@jenny: denk-van-nieh... ;^)

Neanderthal • artifacts • fontmaure • paleolithic • mousterian • jasper

Mijn kleine verzameling jaspis werktuigen gemaakt door Neanderthalers.   Vindplaats: een heel klein gebied in Frankrijk.   De plek is moment...