zondag 14 maart 2010

OV-chipkaart. Problemen/Klachten... "Systeem buiten werking" :^((

Nog geen 14 dagen de OV-chipkaart in mijn bezit en nu al mijn eerste negatieve ervaringen...

Vanmiddag in Den Haag keurig ingecheckt voor de tram bij het Kurhaus, valt richting centrum het systeem uit, met als gevolg dat je niet kunt uitchecken...

Een ietwat knorrige tram-bestuurder van de HTM verwijst je tenslotte naar de afdeling klantenservice van de HTM. Maar eerst krijg je heel subtiel van voornoemde man te horen dat het je waarschijnlijk 4 euro kost. Over de omgekeerde wereld gesproken...

Bij de afdeling klantenservice aangekomen, kun je aansluiten in een rij van wel zeker twintig mensen...

De vriendelijke balie-medewerker: "Het lijkt wel of het hele systeem vandaag op tilt staat."
Alsof het een natuurverschijnsel betreft...

Volgende keer neem ik toch echt weer een ouderwetse strippenkaart mee!

O ja, wil je niet in de rij staan, dan kun je altijd dit formulier nog invullen...

Nog even dit: het viel me vandaag op dat veel medewerkers van de HTM wél uitermate vriendelijk en behulpzaam waren. We gaan niet generaliseren. ;^)

Geen opmerkingen:

Neanderthal • artifacts • fontmaure • paleolithic • mousterian • jasper

Mijn kleine verzameling jaspis werktuigen gemaakt door Neanderthalers.   Vindplaats: een heel klein gebied in Frankrijk.   De plek is moment...