woensdag 11 juni 2008

De politie is je beste vriend! ;^)


Lig je zo plat mogelijk op je buik om fraaie orchideeën zo gunstig mogelijk te fotograferen in een veldje en kom je na verloop van tijd overeind, staat er een politieauto op je te wachten.

Eerste gedachte: "O jee, betrapt in een orchideeënveld!"

Maar nee hoor! Twee uiterst vriendelijke jonge agentes vragen me of ik me wel goed voel.

Ik in uiterste verbazing! ;^??

"We zagen een meneer plat in het gras liggen en dachten dat-ie onwel geworden was...!"

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Mas,

Wat een geweldig verhaal, ik moet erg lachen.
Zijn ze toch ergens goed voor. Netjes van hun hoor.
En mooie foto btw.

Nog bedankt voor je foto's via de mail en fijn dat jullie voor de bril geslaagd zijn :P.

Hoe vind je deze nieuwe blog van mij? :)).

Groetjes Esh.

Anoniem zei

ps:

Mijn oude blog kan je verwijderen, die bestaat niet meer.
Maar deze is de nieuwe dus :): http://essepes77.wordpress.com

Xx.

max[µ]metadata.halstrup.net zei

http://www.flickr.com/photos/mimax/437990458/

politie is ook mijn beste friend!

Anoniem zei

Nou jaaaa....wat attent! :-)

Anoniem zei

Ooooh, schrikken.

Had het vorige week nog. Kwam ook een auto langzaam rijdend langs het nieuw ontwikkelde natuurgebied waar ik foto's aan het maken was. Stapte niemand uit, maar je loopt al niet rustig meer, steeds maar naar voren kijkend, of de 'boswachter' niet toch nog komt(Truus en ik zijn nl vorig jaar ergens anders uit een natuurgebied gestuurd :'-( )

En verdorie, kwartier later kwam de auto nog weer langzaam langs rijden, stopte en man stapt uit.
Ergens had ie iets bekends.
Hij vroeg wat ik daar deed. O, ik zie het al, foto's maken.
En tijdens het gesprek kwam naar voren dat ie een beetje alert was. Hij('opzichter' van het bedrijf dat iets verder nog nieuwe natuurgebieden aan het graven was) was degene die die arme vrouw net over de grens in de brandende auto had gevonden. Niet dat ie er mij voor aan zag zei ie snel, maar tja....

Wij en onze camera's, we zijn toch eigenlijk maar een stel gekken.

Hoe is het verder?

Hartelijke groet.

O ja, mooie foto's trouwens ;-) .

Astrid
http://astridlala.hyves.nl/

Neanderthal • artifacts • fontmaure • paleolithic • mousterian • jasper

Mijn kleine verzameling jaspis werktuigen gemaakt door Neanderthalers.   Vindplaats: een heel klein gebied in Frankrijk.   De plek is moment...