donderdag 14 februari 2008

Oude Polaroid...


In een oude doos vond ik deze week een enigszins verkleurde oude Polaroid-foto van me, begin jaren tachtig genomen of eind jaren zeventig. De naam van de Polaroid-fabriek werd een begrip voor een fenomeen; een moment werd vastgelegd en via een ingenieus systeem kon je binnen een vloek en een zucht het moment vasthouden in zo'n typisch vierkant Polaroidje. Dat was ongekend en had iets heel magisch! Nu verdwijnt de fabriek uit Enschede en tevens wordt het fenomeen Polaroid opgeheven... Zo jammer!

4 opmerkingen:

uli b zei

...polaroids stehen zur zeit bei mir hoch im kurs ;-)

Anoniem zei

IT's a gorgeous picture, and who is? you?

marcelvangunst zei

re gustav: yes, it is me! ;^)

Anoniem zei

Gaaf! :-)
En heel jammer inderdaad...ik moest meteen aan de aki denken en David van 't Veen de polaroidman :-)

Neanderthal • artifacts • fontmaure • paleolithic • mousterian • jasper

Mijn kleine verzameling jaspis werktuigen gemaakt door Neanderthalers.   Vindplaats: een heel klein gebied in Frankrijk.   De plek is moment...