dinsdag 15 mei 2007

Heppikweer... ;^(

Veel zomerbloemen gezaaid!
Natuurlijk weer véél te veel, zoals elk jaar weer.
Vanavond dus maar besloten een aantal ervan in het verwaarloosde gemeenteplantsoen te gaan poten. (Mijn gemeenschapsgevoel kent, zoals bekend, geen grenzen ;^)))

Zo gezegd, zo gedaan. Terwijl ik druk aan het poten ben, komen er twee vriendelijke, qua huidkleur zéér donker getinte jongetjes uit de naburige speeltuin aangelopen en vragen mij zeer belangstellend:
"Meneer, wat voor plantjes poot u daar?"

Zonder één moment na te denken klinkt mijn volstrekt eerlijke antwoord: "Afrikaantjes"..

4 opmerkingen:

uli b zei

...schönes erlebnis :-) ...afrikaantjes kenne ich noch nicht, mmmh (bildchen vielleicht?)

marcelvangunst zei

@uli: beeldje zit nu onder de link "Afrikaantjes"

Bedankt!

uli b zei

...war zu blöd ;-) ...tagetes kenne ich natürlich: die riechen so toll

Anoniem zei

haaahaaa,

tja mas. shit happens. hahaha. dat is het leven.

kop op, melle

Neanderthal • artifacts • fontmaure • paleolithic • mousterian • jasper

Mijn kleine verzameling jaspis werktuigen gemaakt door Neanderthalers.   Vindplaats: een heel klein gebied in Frankrijk.   De plek is moment...